Tarih: 15 Nisan – 6 Mayıs 2025
Gitgide belirsizleşen iş süreçleri, karmaşıklaşan iş yapıları, daha kısa zamanda ve kısıtlı kaynaklarla yürütülen projeler, daha geniş kitlelerle iletişimde kalma zorunluluğu, artan çalışan tatminsizliği ve kısalan iş yerinde kalma süreleri…
Sizin de çalıştığınız kurumların da zaman ve kaynak israfına tahammüllünüz yok. Günümüzde verimli ve etkili bir çalışan olmak için sürekli gelişim içinde bulunmak gerekiyor.
Fakat burada en büyük görev bireylere düşüyor. Kendi potansiyelinizi tanıyıp güçlü ve geliştirmeye açık yönlerinizi siz belirlemelisiniz. Çünkü yönetmeniz gereken asıl proje, kendi kariyeriniz.
Bu eğitimde
- Bizzat kendinizle, işinizle ve ekibinizle nasıl güçlü bağlar kurabileceğinizi irdeleyeceğiz.
- Literatürde kendine yer bulmuş teoriler ve kavramlar üzerinden kendi davranış ve yaklaşımlarınızı süzgeçten geçirip iyileştirme alanlarını tespit edebilecek,
- Vaka analizleriyle teoriyi somutlayacak,
- Farklı testlerle kendinizi daha yakından tanıyacaksınız.
Liderliğin Yol Haritası: Kendine – İşine – Ekibine Liderlik Eğitimi Tarihleri ve Eğitim Süreleri
Oturum | Modüller | Tarih/Saat |
1 | Dönüşüm Yolculuğunu Başlatmak | 15.04.2025 / 19:00-21:00 |
2 | Kendine Liderlik | 22.04.2025 / 19:00-21:00 |
3 | İşine Liderlik | 29.04.2025 / 19:00-21:00 |
4 | Ekibine Liderlik – Kutup Yıldızı Uygulaması: Kendi hayallerin için planlama egzersizi | 6.05.2025 / 19:00 – 22:00 |
Liderliğin Yol Haritası: Kendine – İşine – Ekibine Liderlik Eğitimi İçerikleri
Modül 1 | Dönüşüm Yolculuğunu Başlatmak |
|
Modül 2 | Kendine Liderlik |
|
Modül 3 | İşine Liderlik |
|
Modül 4 | Ekibine Liderlik – Kutup Yıldızı Uygulaması: Kendi hayallerin için planlama egzersizi |
|
Katılım Bedeli
- BÜMED Üye – 6.000 TL
- Misafir – 8.000 TL
Eğitmen: S. Cihan Bozkuş
Cihan Bozkuş, 2005 yılında Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji ile Siyaset Bilimi bölümlerinden mezun olup, 2009’da da iktisadi kalkınmanın sosyo-kültürel alt yapısını çalıştığı yüksek lisans programını University of Utah’da tamamladı. Utah’daki Allegiance firmasındaki araştırmacılık görevinden sonra 2010’da Türkiye’ye dönerek Türkiye’nin en büyük yerli araştırma şirketlerinden biri olan Akademetre’nin Kantitatif Araştırmalar Departmanı’nı yönetti.
2013’de Vestel’in Pazar Araştırma Departmanı’nı kurma görevini üstlendi. 2017’de Pazar Araştırma, Veri Bilimi ve Vestel Perakende Akademisi’ni bir çatı altında toplayan Stratejik Analiz ve Perakende Eğitim Departmanı’nın yönetimini devralan Cihan Bozkuş, 2021’den bu yana Fransız medya ajansı Publicis Groupe’da Veri & İçgörü Grup Direktörü olarak çalışıyor.
Günümüzün hızla değişen koşullarında belirsizlikle mücadele etmek için Veriye Dayalı Karar Verme Kültürel Değişim Programı’nı tasarlayan Cihan Bozkuş, bu dönüşümü gerçekleştirmek için Yetkinlik ve Etkinlik konularında eğitim, mentorluk ve danışmanlık hizmetleri veriyor.